Snart slut

Idag har jag varit hos tandläkarn. Det gick verkligen över förväntan. Jag var ganska övertygad om att jag hade ett hål i underkäken så jag hade ställt in mig på ett återbesök. Men icke! Tandläkarn berömde mig för mina fina tänder istället *hihiii*. Kändes riktigt skönt måste jag säga.

Sitter o väntar på att Erika ska ringa. Vi ska bort till Helena ikväll och slappa med lite film förmodligen. Kanske skulle dyka upp lite andra brudar med. Alltid trevligt att få snacka lite skit. Martin ska hem till en kompis på lan så han kommer jag inte se röken av. Går väl förbi där på vägen hem för o se om dom lever.

Imorn är det förmodligen partajj igen. Me + Erika = Sant.

2 dagar kvar på min semester... *snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0