Snurrigt

Jahopp, blir till att jobba natten idag då.. Var på jobbet vid 8 idag men fick åka hem vid halv 12. Massa sjukisar på jobbet nu så det är bara att ställa upp. Så vid 22:00 så är jag på Herrbeta för andra gången idag...

Igår var vi på Smultronstället iaf. Smarrigt värre var det. Varken jag eller Martin kan ju dock beställa som andra utan måste ändra på allt.

                                   
Martins Bluberry Hill,  Åsas Black Lemon.  Både Malin & Jonas   Min glass, Mexicana lr
ser ni nån blåbärs-                                           valde Tropical.            nåt sånt tror jag den
glass..??                                                                                                   hette. Utan apelsin och
                                                                                                                    chokladglass.


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu blir jag avis. Glass, glass, glass. Älskar smultronstället. Jag hoppas ni njöt ordentligt.

2007-08-22 @ 13:35:22
URL: http://www.ladysunrise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0