Sol & bad

Idag har det verkligen varit kanonväder. Mammsen ringde vid halv 12 och frågade om jag ville åka med och bada. Jag var yrvaken och hade inte höga tankar om dagens väder efter gårdagens skurar. Men tvärtom var det. Strålande sol. Så var bara att packa väskan och möta upp mamma & Duffy. Martin är inte så förtjust i att sola & bada så han valde att stanna hemma och spela Wow, töööönt. Blev iaf en tur ut till Lemunda. Jag ville egentligen till Varamon men där får vi inte ha med hunden. Lemunda är en liten badplats ute i skogen vid Vättern. Vindarna låg rätt så det var superskönt i vattnet. Hoppas på en lika fin dag imorn.

Jag är helnöjd med dagen som gått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0