Älskade vänner

Aaah, kul att träffa tjejerna lite. Anna, Erika, Madde, Lisa & Emelie var det som kom. Martin har gömt sig i datorrummet hela tiden haha. Vi har haft spelkväll så det blev Schlagerspelet, Absolut överens, Rita & gissa och Så det kan låta. Passade på att visa upp Botox också, eller jaa, han visade väl upp sig själv rätt så bra. Har typ bestämt med Lisa att när Botox är stor nog så ska vi para honom med hennes katt. Kan nog bli riktigt fina ungar tror jag.

Anna och jag passade på att byta julklappar också, har ju inte hunnit det innan. Jag fick iaf en bodylotion och ett halsband, jätte fint var det. Till henne hade jag köpt ett kit med lite lotion och tvålar och grejer. Ush, bävar för när hon ska åka iväg igen i februari, kommer sakna henne nåt fruktansvärt...

Nu är det dags att sova, börjar jobba 11 imorn. Egentligen så är det min lediga helg men jag har tagit lite extrapass, pengarna går ju definitivt åt iaf så lika bra. Dock så har jag inte hunnit handla någon outfit till nyårsfesten ännu, får väl fixa det på måndag. Faan, jag är då alltid ute i god tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0