dagarna som gått

Ja nu var det några dagar sen senast, har inte hunnit sitta här, fullt upp med jul och jobb liksom.
Söndags - Var vi först och firade hemma hos mamma och sen åkte vi till Martins pappa. Var jättemysigt och alltid kul att träffa alla. På vägen hem hämtade vi upp Björn som var i stan över jul, kul o se han. Blev att vi satt vakna till strax efter 2, spelade Wii och grejer.
Julafton - Då hade Martin & jag lite julklappsbyte på morgonen. Fick bla. en klocka och örhängen, jättefint. Martin åkte till sin mormor för att fira med sin familj och pappa hämtade upp mig och Botox för att åka till farmor. Ville inte lämna kissen ensam hela dagen, blir så trist för han. Han gjorde iaf succé hos släkten dock så råkade han ha sönder en lampa för farmor, förlåååt.. Åt och hade det mysigt där och bytte klappar och pratade skit. Vid 8 var jag tvungen att åka för att åka hem och byta till arbetskläder, jippieee... Började vid 22 och slutade 6:15 och på hela denna tid så hade jag 7(!!!) kunder... Lagom spännande natt med andra ord. Sysselsatte mig med annat iofs men kändes som man kunde varit hemma istället.
Juldagen - Vaknade ju sent eftersom jag hade jobbat. Invigde det nya spelet som Martin & jag fick av pappa i julklapp, Mario & Sonic Olympic games till Wii. Var riktigt kul men man var lagom mör i armarna efteråt haha. Björn var också här så vi höll väl på o spela i nästan 2 timmar haha. Sen var det dags att göra mig iordning för kvällen. Mötte upp Erika vid 18 och sen gick vi vidare till Lisa. Satt där och pratade massa och hade jättetrevligt. Sen in till stan och in på Harrys/BK. Hade asflyt och kom in direkt så det var ju skönt. En riktigt kul kväll blev det, träffade på en massa folk som man inte träffat på länge. Lägger nog upp några bilder sen. Sen vid 3 kom Martin och hämtade mig. Somnade rätt gott när jag kom hem sen.
Annandagen - Ja idag alltså, har jag bara jobbat. Eftersom jag festade igår så fick mamma köra mig till jobbet, snällisen som hon är. Blev en del att göra iadg iaf, ingen rast ingen ro. Kom hem för 1½ timme sen typ, snälla Patrik körde hem mig, tack tack. Nu sitter jag här och väntar på att Martin ska dycka upp, han är hos sin morbror och spelar spel med familjen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0