det är inte bra

Snart är det dags att ta plats i soffan, ikväll är det Prison break som gäller. Ska det bli någon rätsida på det hela nån gång?? Gillar verkligen serien men känns som att den håller på att förstöras tyvärr.


Har varit duktig och handlat lite julklappar idag, dock så blev det mest till mig själv... Fasen, har egentligen inte råd men jag kan verkligen inte låta bli. Hittade ett par riktigt snygga byxor på Gina Tricot men dom tillät jag mig inte ens att prova för vet ju hur det hade slutat om dom suttit bra på mig.

Kommentarer
Postat av: Anders

Hejsan!

Ja det var skitkul faktiskt! Vore kul nån gång att slå ihop sidorna och ha en fest istället för att dela på det. Många som jobbar på båda sidorna ju.

2007-12-10 @ 23:07:20
URL: http://tornevall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0