en vit liten lögn...

Idag har jag varit duktig igen, med julklappar alltså. Syster och jag var ute på stan och handlade lite så nu är det inte så mycket kvar. Bara Martin som jag måste komma på nåt bra till. Fast jag måste väl erkänna att det blev en grej till mig själv, ett par skor. Inga vinterskor den här gången heller men verkar ju inte bli nån snö ändå så. Har inte visat dom för Martin ännu utan tänkte smyga in dom. Använda dom ett par gånger och sen ställa fram dom. Då kan jag hävda att jag haft dom länge hehe.

För er som tror jag är dum som skriver det här så kan jag påpeka att han aldrig läser här ändå. Får väl bara hoppas att han inte ändrar på det just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0