Kattprat mm.

Idag har jag varit och vaccinerat kissen. Han var så duktig så, inte ett pip gav han ifrån sig när han fick sprutan. Han fick jättemycket beröm av vetrinären, tyckte han var jättefin hihiii.

Fasiken vad jag pratar katt nu då, är lite fixerad just nu hehe. Blir väl så nu i början, han är ju ändå min lilla bebis. Sötnosen ligger och sover i mitt knä nu, har blivit en vana att han gör det så fort jag sätter mig vid datorn.
Martins "extra mamma" var här förut för att kolla in Botox. Hon hade med sig en liten leksaksmus till honom och han blev helt saligt förtjust i den, sprang kring som en tok med den i en halvtimme och var jätte stolt.

Om en halvtimme slutar Martin jobba, kanske skulle börja tänka på att laga mat? Själv har jag ätit en risifrutti och en clementin idag... Matvanorna blir helt kaiko när jag jobbar natt.

Kommentarer
Postat av: Maria

hehe jag förstår det, förstår att den är assöt också :) är lite avundsjuk :)

2007-12-04 @ 21:18:34
URL: http://krammaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0