Ledig till onsdag kväll, skööönt

Så nu var man hemma från jobbet. Gick till 19 men stack iväg och solade
lite direkt efter. Vill ju inte vara värsta blekfisen på festen imorn. Egentligen
så börjar ju min nattvecka imornkväll men jag har tagit ledigt 2 dagar så
jag kan få fira lite nyår. Innebär att det bara blir 5 nätter i sträck den här
gången dessutom o det är ju nice. Fick erbjudande om att jobba natt idag,
efter mitt pass som jag redan gått, men jag tackade vackert nej. Var snäll
och erbjöd mig att ta halva faktiskt men hela pallar jag inte. Har redan jobbat
min beskärda del den här veckan. Endast juldagen var jag ledig så nu är det
min tur tycker jag. Sorry Anders...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0