Min bebis är hemma

Nu har min lilla plutt kommit hem. Han sitter på min axel ochputsar sig och grejar. Var och hämtade hem honom igår eftermiddag så nu börjar han vänja sig vid mig. Han har legat hos mig hela natten, krupit jättenära. Inte mig emot, då slapp jag sova ensam haha. Martin kommer ju hem ikväll så får väl se vad Botox säger när han måste dela med sig av mig. Som det är nu så går han inte många meter ifrån mig innan han börjar pipa. Min lilla sötnos hihii.

Klösträdet kommer ju ikväll det med. Blir inte riktigt det som jag hade tänkt mig men det blir nog bra ändå tror jag.

              

Kommentarer
Postat av: Emma

vilken sötnos!

2007-12-02 @ 19:52:29
URL: http://emmadorothea.blogg.se
Postat av: Emma

allvarligt så är jag riktigt ledsen över att inte vara bjuden, jag förstår inte varför!?! ville ju träffa alla & festa med er. dom kan ju glömma att jag ställer upp något mer. det är ju nästan mobbing för fan, alla andra som slutat eller som jobbar extra får ju följa med, så varför inte jag??? funderar på att ringa o prata med Ulrika imorgon, mest för att framföra hur dålig stil det är. annars kan du framföra att jag är riktigt besviken & känner mig utfrusen! hopaps ni hade kul iaf! kram

2007-12-02 @ 20:01:55
URL: http://emmadorothea.blogg.se
Postat av: Maria

Hej! Gud så söt katten var!!!

2007-12-03 @ 13:22:51
URL: http://krammaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0