Mycket nu

Jaa ush, känns som att jag inte hinner med ett dugg. Städning här hemma har blivit starkt nedprioriterat sista tiden för jag hinner verkligen inte. Avskyr att ha ostädat så jag måste verkligen ta tag i det. Skulle ju varit ledig igår men gick in och jobbade förmiddag och sen var det raka vägen in till stan för att möta Jonas. Efter det åkte jag hem, var hemma i hela 30 minuter tror jag, hann diska lite, sen bar det iväg till pappa där vi gjorde iordning julskinkan. Blev som alltid supergott men när jag väl kom hem strax efter 22 så var jag helt slut.

Idag sov jag till strax efter 11, det behövdes kan jag säga. Ska käka lite lunch snart sen in till stan för att hämta farmors julklapp och sen åka till jobbet. Är klar med Martin nu med, hittade lite igår. Kan väl inte påstå att jag är supernöjd men det duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0