Nyårsafton

Blev väckt av Henrik från Valla imorse. Han tyckte att jag borde komma in och jobba 19-02 ikväll... Inte en helt lysande idé om jag får säga själv va. Näh, nyårsafton då är jag banne mig ledig, så det så.

Har varit inne i stan och handlat mig en klänning också. Har inte bestämt mig om jag är hundra nöjd med den men det får duga ändå. Hinner ju knappast fixa något annat nu ändå så. Med nya strumbyxor (2 par) till så gick det på 350:-, helt okej får jag väl säga ändå.

Har även börjat förbereda maten till ikväll. Martin & jag ska ha en liten mysstund för oss själva innan vi åker ut till Kaga för nyårsfirande. Förrätten skippar jag den här gången, känner att jag inte har tid. Till varmrätt blir det iaf Fläskfilé med trattkantareller och klyftpotatis och som dessert Päronhalvor med After Eight och grädde. Till detta har jag tänkt att vi dricker vårat egengjorda vin, hoppas Martin blir nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0