3 dagar semester kvar

Jahopp inte mycket vettigt gjort idag heller tror jag. Tog mig in till stan vid 12 för att gå till banken. Hade räknat med att få stå där ett bra tag för det brukar alltid bli så när jag ska dit. Idag hade jag däremot tvärflyt, tog 5 minuter, yeees. Ringde Martin som fick hämta upp mig så åkte vi ut till Tornby. Köpte present till syster som fyller år på söndag, hämtade ut kort, köpte nya transportburar och godis till corrarna plus ett sandbad till dom. Vet inte om dom kommer vara intresserade av det men kanske.
Sen var det åka hem och laga mat och äta och sen vidare till sjukhuset. Hade ju lovat Therese hemalgad mat idag. Hon vart mycket glad när vi kom. Sen stack vi upp till Micke (Martins pappa) med när vi ändå var där. Hade fixat lite skivor och cigaretter åt honom.

Och snart kommer Anna hit. Får se ifall vi åker bort en sväng till Madde och säger hej annars slappar vi i soffan med lite ost & kex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0