Booorlääänge

Jajjemen, nu ska vi alldeles strax bege oss iväg mot Dalarna. Ska nog bli trevligt tror jag. Har hyrt in pappsen för att ge corrarna mat ikväll, tack snälla pappa för hjälpen.

Var ju party i Norrköping igår. Mycket trevligt måste jag säga. Grillade och snackade en massa skit och körde en massa lekar. Jag skulle tex så snabbt som möjligt dricka upp en öl med ett skitlångt sugrör. Tävlade mot 2 andra tjejer och jag måste ju stolt berätta att jag vann! Sista leken som var irländsk julafton slutade dock inte så bra. Blev en liten krock mellan två huvuden så den ena personen fick uppsöka sjukhus.
Skulle ju egentligen gått vidare mot Palace sen men jag, Erika & Nicklas var med en nöjda med "förfesten" så vi begav oss mot Linköping och MAX istället. Smaskens var ju det. Så vi var la hemma kring 2 så jag mår prima idag. Skönt när man ska sitta i en bil i X antal timmar!

Nej, hejdå med er! Kommer väl en uppdatering när vi är tillbaka i Östergötland då jag berättar hur fisketuren artade sig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0