Helgen är slut

Skiiit, satt o skrev ett långt inlägg förut när datorn helt plötsligt startar o sig. Tredje gången den gör så idag, faaan. Det är bara att inse att jag väldigt snart får hosta upp pengar till en ny dator *suck*. Sitter vid Martins dator nu, han sover ju sött då han börjar kl.6 imornbitti (idag). En annnan ska försöka hålla sig vaken en stund har jag tänkt. Jag går ju på min nattvecka imorn (idag). Får väl se hur länge jag orkar sitta här.

Iaf, var ju partajj hos Erika igår (lördags). Blev en kanonkväll med grillning och mycket dricka. Det enda tråkiga var regnet som kom framåt kvällen men vi hade kul ändå. Blev en vända på BK/Harrys också. Värsta egoboosten när det kommer fram killar flera gånger o säger hur snygg jag är. Och jaaa, jag vet att folk var fulla men det skiter jag i haha.

Btw. Vi har nu sålt två correungar till. Med andra ord så är det endast våra 2 vuxna kvar nu, Heffefron & Hasse. Dom kommer dock att flytta om ca 2 veckor dom med. Vi har tagit det hårda beslutet att sälja även dom. Känner att vi inte längre har den tiden sugargliders kräver och då är det inte rätt att klänga sig fast vid dom. Kommer sakna dom något fruktansvärt men det är det bästa för dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0