Inga djur hemma längre

Nu har jag gått min sista natt för den här omgången. Inga nätter på 8 veckor sen dessutom *yees*. Kände mig inte alls i form igår och var nära att sjukanmäla mig. Bestämde mig tillslut för att bita ihop, var ju bara en ynka natt kvar och det skulle jag väl stå ut. Petade i mig en drös med värktabletter och tog mig ut till Herrbeta. Mådde illa fram till typ 04 men sen började det äntligen släppa. Men men, nu är det iaf klart.

Våra bäbisar flyttade ju i lördags. Vet inte längre om det var rätt gjort men nu finns ingen återvändo längre. Det är bara att hålla kontakten med köparna och kolla så dom mår bra.

Idag har jag bara latat mig. Tagit igen en hel del sömn och det är vad jag ska fortsätta med nu. Natt natti!


Heffy & Hasse gömmer sig bakom barken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0