Ming ming

Idag har det varit en riktigt trevlig dag än så länge. Tog en promenad ner till stan för att möta upp Anna. Väl där insåg jag att solen faktiskt sken lite idag. Jag var helt fel klädd för det så det blev snart väldigt varmt i min "tjocka" långärmade tröja. Men det var ju inte svårt att lösa. Shysst rea inne på Cubus så köpte mig en topp för 70:- och svidade om.
Sen gcik vi bort till Ming Palace (bästa kina restaurangen) för lunch buffé. Lika gott som alltid var det. Skönt o få snacka lite skit med min Anna igen också.
Sen var det dags för henne att åka till jobbet och jag börjar ju snart jag med nu.. Om 40 minuter för att vara ganska exakt *suck*. Men o andra sidan, efter idag har jag bara 3 arbetspass kvar sen är det SEMESTER! ! ! 3 underbara veckor som kommer gå alldeles för fort men skönt ska det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0