Semester dag 1

Idag har solen lyst hela dagen. Hela förra veckan har jag gått och tjatat om att solen kommer v.31 eftersom min semester börjar då. Trevligt att få rätt, hah.

Har varit ute på landet hela dagen. Vi håller på och fixar båten så vi kan använda den. Till och med jag hjälpte till lite grann haha. Men en sak är säker. Jag hatar mygg... Vi brukar ha en hel del mygg ute på landet även i vanliga fall men nu när det har regnat så mycket är det enormt. Djur som jag inte skulle sakna om dom utrotades: mygg, fästingar och kanadagäss. Finns säkert fler men dessa har jag ett utbrett hat emot. Ush för dom.

Men men, skit samma i det. Jag har ju semester så jag är glad ändå. Har lekt med en luftpistol idag. Martin har köpt en. Först träffade jag inte ett smack men sen kom jag på det. Då träffade jag nästan hela tiden.

Nu är det dags för att jäsa framför tv'n. Hejdåååå


Kommentarer
Postat av: Pierre Broberg

Nädu sofie, du ska då fan inte ha semester!
jovars.. det har du förtjänat lillen :)
Nej, jag har inte semester, jag jobbar 19/7 :D
är jag inte på jobbet är jag i lägenheten!
Men du får komma o hälsa på någon dag sen så får jag ge dig en exclusive tour i alla 3(!!) rummen :D

2007-07-30 @ 22:47:38
URL: http://repeatedlystupid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0