Sugigt väder

Hmm, skulle egentligen varit ledig idag men blir ett pass på 16-21. Folk som är sjuka så lite kan man ju kanske ställa upp. Är ju iaf ledig i helgen så det gör egentligen ingenting. Partajj hos Erika blir det då med, trevlish.

Ska strax iväg och möta upp Madde för en lunch på stan. Blir nog ingen uteservering i detta underbara väder dock... Håller tummarna för att solen värmer fint sen när jag har semester igen om 2½ vecka. *längta*

Martin har iaf bett om ursäkt för i måndags nu, vart ytterligare förbannad på en annan sak han gjorde innan dom gick men han har som sagt sagt förlåt. Och som den förälskade toffel jag är så kan jag inte stå emot min Martin.

Btw. Stort grattis på Helena som idag fyller 22 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0