Uppdatering

Jaa som jag tidigare skrivit så åkte vi ju till Borlänge o söndags.
Kom hem till mormor kring 18 och fikade och pratade lite skit.
Sen var det dags att packa in oss i bilarna igen, iaf jag, Martin,
Jennifer, mamma och Duffy (hunden). Åkte och köpte fiskekort och
hämtade upp min morbror och sen vidare till Dalälven. Där satte vi
igång med fisket på en gång. Martin drog upp en aborre och systra
min en gädda. Själv drog jag bara botten napp..*hmph*

           


Klockan var nästan 2 på natten innan vi kom hem till mormor för att sova.
Morgonen därpå (måndag) klev vi upp vid 8, upp och äta frukost och språka
lite mer med mormor. Sen bar det iväg för ytterligare lite fiske. Den här
gången fick ingen av oss någon fisk dock.
Sen var det dags för mig och Martin att åka hemåt,  våra husdjur behövde
lite sällskap. När vi kommer hem står vårt nya kylskåp på plats. Vårat
gamla gick nämligen sönder i lördags. Mycket trevligt tycker vi. Sen idag
har vi även fått en ny frys, ser jätte snyggt ut. Nu väntar vi bara på skåpen
som ska vara ovanför men dom kommer först i nästa vecka.


Sen i övrigt så har det varit lite spring på sjukhuset igår och idag. Martins
pappa har opererat sitt knä så han kommer ligga inne minst till på måndag.
Sen så är det dessutom Martins "låtsas syster" Therese som är inlagd.
Stackarn har fått någon typ av infektion i lungerna så det är andra gången
nu på kort tid som hon är inlagd. Henne hoppas vi på att få utskriven på lördag.



Nu ska jag kolla upp ifall det är något sevärt på tv ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0