Fortfarande semester haha

Jajjemen det blir partajj imorn. Åker med Erika till Norrköping för att
släppa loss. Emma skulle du med? Erika får dock vara spiknykter på
doktorns ordination och är med andra ord chafför så då slipper Martin
åka iväg mitt i natta.

Håller på att städa upp efter bokhyllebyggande. Var på Ikea i tisdags
och inhandlade oss en bokhylla som vi nu mer eller mindre fått ihop.
Dock så blev det lite fel på ett ställe vilket innebär att vi måste plocka
isär en del och göra om det *skit*. Men men, blir väl kanske bra tillslut.


Kommentarer
Postat av: Emma

ehum, det blev visst fest ivkäll, veti skråen om jag orkar en tvådagar allså! hah, men jag hör av mig om det blir ändring!

2007-06-29 @ 15:44:10
URL: http://emmadorothea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0