Halmstad

Japp om ca en halvtimme så åker vi. Ska ju på bröllop och dop
i Halmstad idag. En släkting till Martin som ska gifta sig och
döpa sitt barn. Dom bor i vanliga fall i Usa men nu kommer
dom hem en sväng för att gifta sig även i Sverige, för dom har
redan gift sig i Usa. Jaja ska nog bli trevligt tror jag. Kommer
annat folk även från Frankrike varav flera av dom endast pratar
franska. Jag kan inte fransk...

Så kommer vi till dagens problem. Har typ tappat rösten... Hur fan
ska jag kunna hälsa på folk??? Behöver ju iofs inte tänka på att
jag inte kan franska haha. Har varit så gott som helt tystsen igår
kväll för att spara på min stackars hals. Hmm, blir enintressant
helg kan jag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0