Snart slut

Jajjemen, bara en natt kvar nu så är nattaveckan slut. Sen är jag ledig 2 dagar, jobbar 3 dagar. Efter det är det semster 1 vecka, sen jobb 3 veckor och sen semster i 3 veckor. Längtar verkligen måste jag säga. Måste ju bara säga att jag inte slitit ut mig dom 2 senaste nätterna precis. En "normal" natt har vi ca 120 kunder. Midsommarnatten hade jag 33 och igår natt hade jag 57... Det var rätt skapligt dött faktiskt....

Idag har jag iaf sluppit att vara ensam hela dagen. Min lilla Anna har varit här så jag bjöd på kycklingsallad. Bara suttit och snackat en massa skit. Förstår inte hur jag har klarat mig utan henne i ett halvår. Ser inte fram emot i höst när hon ska bege sig ut i världen igen.

Och imorn kommer min älskling hem igen. Saknar honom sååå mycket. Jag är inte anpassad för att vara ifrån honom *suck*. Ska se till att vara på mitt allra bästa humör så han känner sig ordentligt välkommen hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0