Sommaren är här nu

Ja det verkar ju så iaf. Snart dags för årets första dopp kanske? Känns ju lite lockande måste jag erkänna. Soligt väder gör mig så munter. Att jag dessutom är ledig idag spär ju på munterheten rätt bra haha. Passade på att ta en cykeltur bort till ÖB när solen ändå sken. Hittade inte vad jag sökte men det var ju skönt att cykla iaf. Sen så vart det en sväng ut till Tornby med bilen. Blev en glass med Martin och Samuel i solen bakom Jula. Sen var det dejt med mamma för att hitta något från henne till Jennifers student. Löste sig det med efter en stund.
Efter det så var det Maxi som gällde, var ju därför jag åkte ut från första början. Hade tänkt jag skulle göra potatisgratäng ikväll men dom hade bara färskpotatis så tyvärr.. Får bli tortellini med ost & kantarellsås istället.

Nu ska jag röja lite i lägenheten innan Martin kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0