Surt dååå

Jobbat idag då, mycket tyskar och familjer har det varit. Och ingen har koll på något. Mitt i allt kommer polisen och vill ha information, saker som varken jag eller Emma kunde klämma fram åt dom men det ska väl lösa sig på annat vis.

När jag väl kom hem tänkte jag tvätta av mig den underbara korvlukten, tji på den fick jag. Inte en droppe varmvatten fanns det. Blev lagom snopen där jag stod i duschen och allt den hostade fram var iiiiiskallt vatten *brrrr* Ringer HSB för att felanmäla skiten. Eftersom det är röd dag så är det jouren som svarar. Där får jag veta att det är flera från mitt hus som ringt och om detta innan mig. Dessutom kan dom inte fixa det idag, dom är ju bara jour.... SKIT!!! Ska jag inte ens kunna duscha i mitt eget hem? Får ta bilen ut till Malmslätt o duscha där istället. Jennifer tar ju studenten imorn och inte tänker jag stå där och lukta korv inte. Får be Jennifer färga håret på mig så jag slipper frysa skallen av mig genom att göra det hemma. Hade köpt en ljusblond färg så jag kunde färga bort utväxten och sen fräsha upp det gamla. Men så blev det INTE. Blev nåt dassigt skit istället, ser förjäklig ut i skallen nu... bajs.. ush inte särskilt positiv nu känner jag...

Näh nu ska jag göra mig iordning för sängen istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0