Tröttast....

Hmm, några dagar sen senast nu.. Har varit sååå seg både igår och idag. Var ledig igår men klev upp vid halv 7 för att börja tvätta. Var så illa tvungen, tvättkorgarna var överfulla. Sista dagarna hade jag inte ens en ren bh, använde bikini istället haha. Tog en liten runda till stan också, sprang på Madde så vi tog sällskap och shoppade lite. Hon är ju hemma nu över sommaren, mycket trevligt det.
Efter det var det dags att åka ut till Jessica som klippte och slingade mitt hår. På min begäran så klipptes det inte mycket men det känns ändå *suck* Håret känns iaf mycket bättre nu när jag fått i lite ljusare slingor. Trött som jag var så slocknade jag redan vid halv 11 sen, vilket är mycket tdigt för att vara mig.

Sen imorse pep mobilen vid 5, dags att gå upp *zzzz* Joabbade öppning på Åtvid idag och kabn ju säga att det känns att jag inte går så mycket mornar längre. Har varit super trött konstant hela dagen. Ett ex var tydligen inne och handlade av mig och han kände jag inte ens igen haha. Hur shysst var den? Har dessutom gått med huvudvärk hela dagen. Oerhört skönt när klockan var 14.30 och dags för mig att åka hem.
Skulle egentligen träffat Erika efter jobbet idag men hon behövde göra klart lite plugg. Tack och lov för det. Somnade som en stock när jag kom hem. Vaknade vid halv 7... Damsög lite och sopade upp jord efter en blomma som blåst ner från fönstret. Lagade mat och Martin kom hem, såg på Lost. Men jag säger då det, blir bara mer och mer frågor i det programmet. Får se hur länge man ska orka följa det. Påstås ju att det har skrivits manus fram till 2010... Nej tack säger jag, det tålamodet har jag inte.

Tack & gonatt för mig nu, dags att krypa i säng nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0