Födelsedag & Idioter

Ush så trött jag är då. Har kommit in i en period då jag är konstans super trött så fort jag kommer hem från jobbet. Inte kul alls. Däckade totalt när jag kom hem idag och sov typ 3 timmar... Hoppas det går över snart iaf.

Jaha man kanske ska nämna födelsedagen. Var väldigt trevligt med familjen på besök på kvällen. Fick dessutom mycket bra saker och det är ju alltid välkommet. Bla fick jag smycken, kläder + bikini, pengar, skiva, presentkort på massage, böcker, teaterbiljett mm. Jag bugar och bockar för det, är mycket nöjd vill jag säga.   Vi lyckades även under kvällen att boka in en resa till Ullared den 19 maj. Så kl 5 på morgonen då ska vi mötas upp *snark*. Måste försöka spara lite pengar tills dess då. Det bästa är ju att vi inte behöver betala något alls för resan. Marie har vunnit någon tävling så hon får ha en minibuss en hel helg med en gratis full tank, så då sticker vi till Ullared. Blir jag, Martin, Åsa, Therese, Madde o Marie. Riktigt trevligt ska det bli.

Sen igår så fyllde Martins morbror Per år. Han bjöd på smörgåstårta och det slinker ju ner *nam nam*. En tråkig sak som vi upptäckte när vi skulle åka till Per var att någon jubelidiot har kört på Martins bil. Så nu har vi en snygg buckla på förarsidan. Fy fan va trött man blir på folk! Att folk inte kan ta ansavar för sina handlingar. Dessutom så täcker tydligen inte en halvförsäkring vid smitning, FAAAAAN!  Om det är någon som känner sig ansvarig för att ha kört på en blå Ford Ka den 8 maj mellan 14:30-18:00 så kan du ju höra av dej.............

Nu ska jag se en film, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0