Mycket nu....

Hmm, var ett tag sen jag skrev här nu men den gångna veckan har bara flutit iväg känns det som. Har varit mycket jobb och jag har varit väldigt trött. Kommer inte vara bättre när den här veckan är slut heller.

*Måndag: 7-15 tvättid. Jobb 14-22.15
*Tisdag: Jobb 8.30-17. Kom hem vid 18, städade lite sen laga mat, och nu är jag tröööööttt.....
*Onsdag: Jobb 8.30-19
*Torsdag: Jobb 8-16  sen middag på landet hos Marie 18.00
*Fredag: Jobb 6-14.15 sen teater vid 19.30-
*Lördag: Åka till Ullared, ska mötas kl 05.00.... När vi kommer hem har vi förmodligen redan gäster till förfest hos oss, dessa ska Erika släppa in, och sen är det utgång
*Söndag: Spekulanter ska kolla på corre vid 12.00

Någonstans här i dagarna ska en kompis få barn (om hon inte redan fått idag...) så ett besök till henne vill jag absolut hinna med. Måste även hinna med att städa och handla mat nån dag...*gosh* Nästa vecka är det nattjobb som gäller så då får man helst låta bli att ringa mig mellan 07-14 för då sover jag förmodligen... Kommer nog behöva sömnen den veckan för jag hinner då inte sova den här veckan haha.

Nej ush, klagar gör jag. Glad att jag får jobba såpass mycket egentligen. Dessutom så kommer Erika hem imorn och det gillar jag. Måste bara slänga in en bild på sötaste hunden Duffy plus en bild på en and med dess unge som jag såg sola vid Stångån när jag tog en promenad. Nu ska jag försöka krypa i säng snart och få mig lite sömn. Natti natti!

image10            image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0