Natt igen

Jahopp då var det inte många timmar kvar innan det är dags för nattjobb igen... Sen dröjer det 4 veckor innan jag jobbar natt igen, skönt. Fast så länge som folk kan bete sig normalt så funkar det helt okej. Hade ju en väldigt intressant natt i lördags... Nästan bara fulla idioter som var konstant otrevliga och som skrev diverse saker efter mig. Den natten avskydde jag helt enkelt mitt jobb. Söndagen var som tur var desto bättre så känns bra nu igen.

Nej nu kanske man skulle ta tag i maten. Blir tacos ikväll *mumma*

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej på dig också då!!
Om du vill kan du förklara hur i helvete man länkar någons blogg (det är även en pik till dig att du ska läänka min blogg på din sida...
Har du hört att alla tretton shellstationer ska ha gruppknull
vid folke filbyter statyn nästa torsdag? Undrar vad man ska ha på sig... parfym kanske...borde räcka...

2007-06-22 @ 15:31:09
URL: http://tornevall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0