Väntar...

Sitter här och väntar på att Martin ska ringa. Han är på personalfest så jag förmodar att det kan dröja ett bra tag till iofs. Har lovat att komma och hämta honom inne i stan så han slipper gå hem. Sååå snäll jag är. Måste ju fjäska lite för honom nu så jag får riktigt bra presenter på måndag, häh.

Har varit lite duktig här hemma nu när jag varit ensam ikväll. Har tvättat, damsugit, skurat, dammat och putsat speglar. Har även diskat också. Känner mig förträffligt nöjd med mig själv just nu måste jag säga.

Imorn ska det komma en massa Ferrari bilar till jobbet. Samma bilar som var uppe i Stockholm idag. Kan nog bli riktigt kul att spana in en massa snygga bilar. Skulle väl dyka upp lite kändisar och så med. Ska vara med och jobba med det imorn, ska tydligen dela ut sallader till alla hungriga förare. Är det någon som har tråkigt imorn vid 12 snåret så ta en tur ut till Herrbeta och spana in lite bilar och kändisar med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0