Veckan avklarad

Jahopp då var den jobbiga veckan slut nu, och det gick ju bra. Var ju som sagt Ullared i lördags och som vanligt så blev det ju en del fynd. Inte så mycket kläder som jag hade tänkt mig dock men det gör inte så mycket. Skönt nog så var det inte sååå mycket folk där heller så vi blev klara typ 2 timmar tidigare än beräknat. Med andra ord så hann vi hem innan våra gäster började droppa. Kvällen vart kanon! Hellyckad förfest och superkul ute på krogen hade vi sen med. Länge sen jag hade så kul måste jag säga.

Grattis till Erika som fyller 22 år idag. Var riktigt kul att ha dej hemma i helgen, saknar dej redan vet du.

Måste också välkomna lilla Tindra till världen. Josse & Fredrik blev stolta föräldrar i fredags kväll så har ännu inte varit och hälsat på det lilla miraklet. Ska väl bli en tur ut så fort Josse känner att dom orkar med.

Denna vecka går jag som sagt natt så börjar vidd 22 varje kväll. Fredag är jag dock ledig för då är det lite personalfest med grillning och grejer, ska bli riktigt trevligt.

Nu ska jag ta tag i städning. Städade igår efter partajjet men på nåt underligt vänster så är det kalabalik igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0