Hur ska det gå?

Nu var man övergiven igen då.. Gillar inte det här, måste ju sova ensam och allt och det är jag inget bra på. Känns helt tomt i sängen när jag ska sova där utan Martin.. Samma gnäll från min sida varje gång Martin åker iväg nånstanns haha. Får väl se hur det går om han får den nya tjänsten på hans jobb. Isåfall ska han åka runt och bygga inredningen i dom nya butikerna dom ska öppna under nästa år, bla i Norge. Ghaaa, kommer få va ensam i hela veckor då.. *ååångest*

Som tur var så ska jag hämta hem vår sötnos på lördag så då kommer jag väl vara ordentligt sysselsatt med honom så jag inte hinner känna mig så ensam. Min lilla Botox kommer då, äntligen.

Sen imorn så ska vi till Norrköping och gå på Arbis med jobbet. Har aldrig varit där förut men det kan nog bli riktigt kul tror jag. Några som inte kunde följa med så det är ju tråkigt men vi andra ska nog ha kul ändå tror jag.

Nu är det snart läggdags för mig för jag börjar kl.6 imornbitti så blir ingen sovmorgon här inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0