seg i bollen

Nu är det klart, äntligen.. Ush hatar verkligen sjukhus, iaf när det är jag som ska vara där. Fick dricka lugnande när jag kom dit plus att dom gav mig smärtstillande sprutor. När jag väl kom hem så däckade jag typ direkt och det är först nu jag känner att jag börjar vakna till ordentligt.. Men som sagt, nu är det klart!

Martin är ute på krogen med jobbarkompisarna ikväll. Dom skulle fira av en av deras chefer som slutat. Får väl se när han dyker upp men jag lär då sova, börjar kl.6 imorn bitti. Kommer vara helt död när jag ska upp. Jag har bara ett förmiddagspass var fjärde vecka så kommer ju inte in i rytmen precis..


Kommentarer
Postat av: Emma

vad har du gjort på sjukhuset??

2007-11-01 @ 20:14:26
URL: http://emmadorothea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0