Ullared

Sov riktigt gott inatt kan jag säga, jag brukar alltid vakna nån gång kring 3-tiden varje natt men nu sov jag som en stock. Jobbigare än vad man tror att gå på Gekås en hel dag. Är riktigt nöjd med resan iaf, hittade lite saker till kissen och även lite kläder till mig som omväxling. Hittade en vinterjacka för 269:-(!!!). Köpte mig även ett par skor i en av affärerna utanför. Kollade egentligen efter ordentliga vinterskor men det var inte vad jag köpte så det måste jag söka vidare efter.


                   

En del av det vi köpte, allt är inte med....

Kommentarer
Postat av: Emma

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh, jag är INTE avundsjuk!

2007-11-23 @ 20:54:33
URL: http://emmadorothea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0