Är det helg?

Lördag idag då, känns knappt att det är helg måste jag säga. Nåt som är bra med helg är iaf att det blir lugna nätter på jobbet vilket är mycket uppskattat av mig. Inatt hade jag endast 79 kunder mellan 22-06.15. Ganska lagom enligt mig.

Igår kväll så kom Björn hit. Han kom fram efter kl. 22 så jag träffade honom honom först idag. Martin skulle iväg och träffa sin mor en sväng så jag o Björn fick underhålla oss själva. Blev en vända på stan med solning och en bit mat på Steves. Inte fy skam.
När vi kom hem var jag tvungen o gå och lägga mig en stund till. Sov inte längre än till 12.30 idag nämligen. Nu har jag iaf fått lite sömn och även mat i magen. Pojkarna bjöd på potatiskroketter med pepparbiff och café de paris sås. Gottigott var det.

Åsa har kommit hit nu med så dom 3 sitter och super i vardagsrummet. Sen skulle dom väl dra en vända på stan med. Varför ska jag alltid jobba när det är nåt kul på gång?? Ush!

Får se om Pierre dyker upp på jobbet ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0