Falun

Jo där är jag nu. Kom hit igår vid 6-tiden och då stod Erika redo med tacomiddag, mumma smakade det. Tacos med lite cider till slinker ju ner det hehe. Sen började vi göra iordning oss lite, faaan, va sega vi är jäämt hehe. Kom tillslut iväg på en "förfest", var rätt segt där men vi kunde ändå inte stanna så länge. Erika hade fixat ett gästkort åt mig så vi kunde gå till deras studentpub, Kåren. Riktigt fräsht ställe faktiskt. Ingen av oss var var särskilt partysugen så vi tog det lugnt och cyklade hem ganska skapligt. Vi sattsar hårt på ikväll istället!

Förlåååt Emma, det var inte meningen att du skulle få slita häcken av dej för min skull. MEN, jag är tacksam =) Får bjuda hem dej på en kväll fylld med kladdkaka och Wii-spelande. Kan jag bli förlåten då??? Snäääääällla.....

Nu ska jag börja fixa lite käk åt oss. Blir klyftpotatis och fylld shnitzel (kan ej stava) med beanáisesås.

Kommentarer
Postat av: Emma

hah, du är förlåten!

2007-09-22 @ 19:50:06
URL: http://emmadorothea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0