Martin 23 år

Phu, nu var det klart. Alla har gått hem och det är lugnt och skönt igen. Martin fyller ju som sagt vad år idag. Hans familj har varit här nu ikväll och vi har bjudit på mat & fika. Alltid trevligt iofs men det är skönt att få plocka iordning efteråt sen med.
Martin verkade iaf nöjd med sina presenter. Av mig fick han mjukisbyxor, badolja, bokläslampa och tuttmemory. Hade typ glömt bort det spelet men Emma skrev ju om det i sin blogg för inte länge sen. Tusen tack för tipset!

Hmm, skulle ju jobbat igår egentligen. Blev bara att vara där i 2 timmar sen mådde jag så dåligt så jag var tvungen o åka hem. Lättade lite framåt kvällen sen som tur var och nu idag har jag mått bra. Har banne mig inte tid/råd att vara sjuk så skönt det.

Farmor vill att jag ska komma över på lunch på torsdag. Vill jätte gärna dit men jag jobbar. Ska försöka lösa det på något vänster. Hoppas det går...

Grattis på födelsedagen baby!
image52

Kommentarer
Postat av: Emma

såååja, hoppas det var uppskattat! :D

2007-09-05 @ 20:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0