Slapp dag...

Attsingen då skulle man kunna säga. Min mobil har pajjat nu. Eller jaaa, det är ju inga problem att ringa och sånt med den. Men den som pratar med mig tror att jag är antingen kanonförkyld eller skapligt full. Kanske inte sååå bra säger jag om det då. Har iaf varit och lämnat in den på OnOff idag, 2-3 veckor kommer det ta att fixa den. blääää...

Har varit hos mammsen en sväng nu med. Hämtade upp det hon handlat i Riga åt mig & Martin. Billigt och bra hehe.. Fylla på barskåpet lite granna.

Nu är det snart dags för mig att åka ut till jobbet. Är bara personalmöte så jag behöver nog inte slita ut mig. Efter det hoppas jag hinna med att åka till farmor en vända också.

Byyyyyyeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0