Surgubbe

Fick bli en lugn kväll idag. Vi var iväg in till stan förut och käkade kebab. Sista gången jag gick till kebab-baren iaf... Maten jag fick var bara ljummen och när jag påpekade detta så var ägaren mycket otrevlig. Menade på att så var absolut inte fallet, det var omöjligt... Men hallå, hur omöjligt det än var i hans värld så var min mat trots allt inte varm! Fick ny mat tillslut men jag kände mig väldigt dåligt bemött. Visst, han kanske hade haft en dålig dag men han var otrevlig redan från början och det var defintivt inte jag.

Ledig imorn, gott gott. På söndag blir det jobba förmiddag däremot, har tagit ett extrapass. Måste ju finansiera bilen på något sätt liksom.
Nej nu är det dags att spela lite Desperate Houswifes!


Kommentarer
Postat av: Emma

hah, det blir lite mer lättförståeligt när det handlar om shopping!

2007-09-08 @ 23:05:50
URL: http://emmadorothea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0