Bara smör och juice...

Jippie vad kul det är med tvättstuga.. Hade satt klockan på 8:00 men när den
ringde så var jag tämligen död. Vid 10 typ så lyckades jag kravla mig upp och
gå ner. Ja jag menar verkligen GÅ ner för hissjäveln är trasig. Så himla kul är
det inte att springa 4 trappor med tvätt så jag ringde direkt och felanmälde den.
Får väl se om dom orkar fixa den under dagen.

Ska väl iväg och äta nånting snart. Har inte ett jota hemma då jag inte hunnit
handla sen vi kom hem. Finns typ lite juice och smör i kylen, kan bli en intressant
måltíd va? Näh, jag röstar för att äta ute! Efter det är det raka vägen till jobbet som
gäller. Får hoppas att Karl inte är alltför bakis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0