Dessa perioder

Latmasken är tillbaka. Hade tänkt gå upp vid 9 idag men när klockan ringde så
kom den härliga tanken "bara en halvtimme till". Visst så blev det, plus 2 timmar
på det också. När jag väl kravlar mig upp och tittar ut så regnar det fortfarande...
Jippe då! Motvationsnivån ligger på minus. Jag är inne i en period då jag känner
mig allmänt tjurskallig och jag stöter mig med folk både hit och dit. På jobbet får
jag bita mig in tungan när vissa kunder kommer in och beter sig som att dom
äger hela jorden och då kan uppföra sig hur som helst. Hade en incident i fredags
som slutade med att jag fick ringa upp kunden i fråga och be om ursäkt. Några
fler sånna vill jag inte ha så det är bara att bita ännu hårdare i tungan. Jag är riktigt
less på all detta nu. Vet att dom här perioderna brukar gå över ganska fort och att
jag sen när den där typen av folk kommer då kan jag bara skratta åt situationen.
Men just nu kokar det inombords. Bajs och blää är två ord som sammanfattar mina
känslor bra just nu.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

förstår din känsla... Du får hitta på något roligt som får dig på bra humör igen. =)

2008-04-09 @ 12:57:25
URL: http://fiadahlin.blogg.se
Postat av: Erika

jag håller med Ann-Sofi! vi får ta en fika på fredag förmiddag så du orkar jobba hela helgen. =)

2008-04-09 @ 13:40:10
URL: http://toadie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0