Det går i ett...

Lite oplanerat så blev det simning idag. Erika skrev på sin blogg att hon ville
simma så jag blev med sugen och vips så var vi där. Var lite tungt idag dock
för jag åt frukost bara 20 minuter innan vi började simma. Inte så bra men
vad fan gör man. Blev iaf 44 längder för mig så inte så illa ändå.

Blev en liten vända på stan sen med, hittade ett linne som jag kanske ska
ha på mig ikväll men vet inte riktigt än. Erika som absolut inte skulle köpa
något åkte hem med två skjortor... Han som stod i kassan pratade engelska
vilket vi inte alls var beredda på, det var kul.

Sen drog jag vidare ut till Malmslätt. Skulle låna pappas bål skål plus lämna
tillbaka lite annat som var hans. När man dyker upp där står han och lagar
mat och jag är ju inte svår så där. Tack för maten pappsen!

Sen var det hem till mamma en snabbis, skulle rasta hunden åt henne för
hon jobbade så knasigt idag.

Jaa och nu är jag ju hemma då. Måste städa det sista nu innan folk börjar
komma. Och klä mig, sminka mig, fixa håret och göra bålen... Faaan, varför
sitter jag här för? det har jag inte tid med....

Kommentarer
Postat av: Anders!

Vilken underbar särskrivning.
Jag skulle låna pappas bål
skål!

2008-04-05 @ 23:47:11
URL: http://tornevall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0