DHW

Nu är vi nyss hemkomna från Ljungsbro. Har varit och firat Madde som fyller 25
år idag. Botox fick följa med ut han också och prata lite med Nils-David (Micke &
Maries katt). Är bara nyttigt för Botox att träffa lite andra katter. Missade ju DHW så
ska sätta mig och ladda ner det så kan jag se det imorn förmiddag tänkte jag. Är
så glad att det har börjat igen, har varit en jobbig period utan mina hemmafruar.

Blev en vända till simhallen idag och vi var riktigt duktiga må jag säga. 50 längder
på 35 minuter, alltså 1,25 km. Inte dumt det tycker jag. Funderar på att simma
imorn med men får se hur det blir med det. Efter simningen så blev det en liten
"fika". Jag och Erika festade loss på pannkakor medans Ann-Sofi nöjde sig med
yoghurt. Efter simningen så åkte jag ut till pappis jobb. Han bytte däck på min bil
så nu är den redo för sommaren. Han fick även byta en lampa som var trasig. Ä
 fruktansvärt svårt att byta lampor på min bil, är hur trångt som helst. Den ena
lampan lyckades inte pappi byta så den ska Micke försöka sig på nån dag istället.

image187


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0