Fullt ös mevetslös...

Vid 11 idag ska jag möta upp Erika & Ann-Sofie, vi ska ta en fika/lunch. Blir skönt
att komma ut och hitta på nåt. Helgen kommer det vara fullt upp hela tiden. Björn
kommer ikväll och Åsa (Martins syster) fyller 30. Hon ska firas imorn men jag
hinner bara dit en snabbis eftersom jag börjar jobba vid 14. Martin och Björn ska
"festa som fan" imorn som dom säger.. Får väl se i vilket skick dom är när/om dom
kommer hem på natten...
Sen på söndag måste jag tvätta innan jag åker till jobbet. Trots att jag haft med mig
tvätt till pappa och kört där är det ändå kopiösa mängder kvar. Jag förstår inte att vi
två personer kan smutsa ner så mycket. Sanslöst.

Kommentarer
Postat av: Sofia

HEJ DU ÄR DEN GLADA VINNAREN AV MIN BLOGGDESIGN 1!!!! Det du behöver göra nu är att du mailar din mailadress och lösenord till min hotmail, om du vill ha en större bild på dig i kanten kan du även maila ett foto. Designen kommer ordnas så fort det går och jag fått dina uppgifter!

Kram Sofia

2008-04-12 @ 09:58:57
URL: http://fiddelifia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0