Ge mig motivation

Hockeyn igår blev ju lite av en nagelbitare mot slutet. Mycket irritation i hallen och
domarna kan man ju undra vad dom styrde med sista perioden? Strunt samma,
kul var det iaf och det känns tråkigt att jag inte kan gå på matchen på fredag.

Nu på morgonen har jag tagit en promenad. Passade på när ändå Martin skulle
åka till jobbet. Inget mysigt väder så där precis men iaf. Lär ju knappast bli nån
simning för mig den här veckan så jag får hålla till godo med promenader tills
vidare.
Borde egentligen åka hem till lägenheten och slipa lister men känner inte att
jag har nån motivation som helst. Tar det imorn istället. Vi ska passa på att måla
lite i hallen när vi ändå inte bor där just nu. Funkar inte att göra det när kissen
springer i vägen hela tiden.

Näh frukost nu kanske!

Kommentarer
Postat av: Erika

jag bode i Colombia, jag är ju adopterad därifrån!:P

2008-04-08 @ 15:37:01
URL: http://toadie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0