Helgen

Söndag då, det innebär att det bara är 1 natt kvar att jobba. Bra det!

Igår var vi ute på landet på dagen så därför blev det inte att jag sov så länge.
Vi krattade löv till dess förbannelse, kändes som att det aldrig tog slut. Det
gjorde det givetvis och då satte vi igång grillen. Blev flintastek och potatis-
sallad.
När vi kom hem var jag så himla trött så var tvungen att sova en timme. Sen
var det dags att åka till jobbet. Första 2 timmarna trodde jag att jag skulle dö
av trötthet men sen vände det som tur va. Hade ett par kunder inatt som var
helt blodiga om händerna. Såg ut som dom varit i rejält bråk. Det konstiga
var dock att dom hade inga märken i ansikten lr nåt. Tyckte det var lite creepy
iaf så skrev upp deras reg.nr. Utifall liksom.

Förresten, smart idé att cykla på motorvägen eller...??

Näh, laga lite mat kanske, blir tonfiskgratäng idag.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

läbbigt! De kanske hade slagit någon annan...

Jag såg cyklarna när jag åkte hem från nyköping idag. Det stod en polis i diket och kliade sig i huvudet och såg ytterst fundersam ut =)

2008-04-27 @ 17:35:01
URL: http://fiadahlin.blogg.se
Postat av: Erika

haha! vad kul med polisen! haha

2008-04-27 @ 17:49:51
URL: http://toadie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0