Mätta och tjocka

Ryckte upp mig lite sen på eftermiddagen och åkte och fixade lite hemma i
lägenheten. Slipade lister och målade men allt är inte klart ännu så jag ska
fortsätta imorn innan jobbet. Märks ju att vi inte är några hantverkare jag och
Martin men det kan ju inte bli värre än det var innan. Nikotingula lister har vi
nämligen just nu, urk.

Blev premiär för grillning idag. Gäller att passa på när man är hos pappsen
liksom. Hur gott som helst med grillat så mätta som bara den blev vi. Medans
vi åt så kollade vi på hockeyn och det var ju ingen lätt match idag. Men det blev
ju vinst för oss och det är fina grejer det. På fredag är det hemma match igen,
fina grejer det.

Nu ska jag kolla på Sverige pussas och kramas. Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0