Shopping

Nu är vi tillbaka. Blev ett badrumsskåp som vi hittade på Fyndet på Ikea men vi
måste köpa en dörr till det också. Får bli en annan dag. Men i varje fall, skåpet
som i vanliga fall kostar 295:- köpte vi idag för 49:-. Det kallar jag ett fynd. Och
det var då inga fel på det heller så vi är riktigt nöjd. Skulle egentligen ha krokar
också men vi hittade inget som vi tyckte om. Blir nog till att köpa ett par på Jula
som vi målar om sen.
Blev även lite nya skor till mig, 2 par faktiskt. Ville ha flera men jag fick sansa
mig lite. Den 14 maj ska ju "tanttrion" Till Ullared så måste ju ha kvar lite cash
då med.
Sen så var det Maxi som gällde, behvödes fyllas på i skåpen. Har satt Martin
på kökstjänst idag, blir lasagnette till middag.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Nu funkar det! =P Konstigt att jag var tvungen att trycka på uppdatera... Det blev jättefint! =) Men jag måste hålla med om att det är svårt att se texten till länkarna...

2008-04-17 @ 18:13:05
URL: http://fiadahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0