Uppdatering

Hujedamej, här är det fullt upp. Hann inte ens blogga igår och berätta om
lördagen. Renoveringen av vårat badrum ska ju sätta igång idag så vi har
hållt på att tömma/städa det. Och flytta ut lite grejer till Malmslätt eftersom
vi ska bo där under renoveringen.

Men men, nu om lördag. Det blev en kanontrevlig kväll, saknade några
ansikten men dom som var här var nog så bra dom. Startade kvällen med
pizza som satt redigt fint, där fick även Martin vara med på en kant, sen åkte
han ut haha. Blev ju en del jobbsnack kan man ju säga men även lite skvaller
om ditt och datt. Hade ju planer på att gå ut men dert blev inte riktigt av. Vet
inte riktigt vad klockan var när alla begav sig. Jag tog iaf snålskjuts med Tobbe
in till stan för att möta upp Martin. Jag trodde han vill hem ganska snart men
inte då. Han lurade in mig på Platens så blev visst krogen ändå hehe. Där inne
var det nån "superhero kväll" typ så all personal var utklädd. Träffade några
gamla ansikten som var så trevliga så. Klockan var väl bortåt 4 när vi kom hem.
Jaa, det var det det. En mycket lyckad kväll som sagt.

Ps. Emma, jag var inte så full som jag lät haha!

image182

Kommentarer
Postat av: Anna

Heter nån av personerna på bilden Ida?

2008-04-13 @ 22:54:50
URL: http://www.ladysunrise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0