Valborgsplaner

Ojoj, idag blev det att sova alldeles för länge. Hade satt klockan på 12 men jag
vaknade först vid 15:30.. Inte bra det. Brukar försöka att inte sova så länge efter
sista natten men så blev det inte idag. Hoppas bara att jag kan somna ikväll för
imorn så börjar jag jobba vid 6...

Har iaf släpat mig iväg till Maxi och handlat så vi kan få oss lite middag. Har fixat
mat till Valborg också, vi ska hem till Jessica & Christoffer och grilla lite. Blir en
väldigt lugn kväll dock, det starkaste som drick blir väl Cola för jag börjar 6 även
1 maj. Klagar absolut inte på det dock, Valborg känns inte så viktigt blus att jag
föredrar att jobba förmiddag. Dessutom så är det ju storhels-ob hela den dagen
och det sitter ju fint det.

Nu ska det lagas mat, idag blir det korvstroganoff med ris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0